Reklamasjon Og Service

Utbyttesystem

 

Ring vår support og be om en utbytteenhet. Hvis du ringer før kl. 14.00 sendes enheten samme dag. Dette betyr at du kan ha erstatningsenheten allerede neste dag, og unngår lengre driftsavbrudd. Vi fakturerer veil. pris ifølge serviceprislisten, og hvis den defekte enheten returneres innen 14 dager krediteres differansen mellom utbytteprisen og den veil. serviceprisen. Ved garantitilfeller krediteres hele beløpet.

 

Hvis skaden er forårsaket av tordenvær eller påført annen skade som medfører kassering, gis det ingen kreditt.

 

Nye produkter som ønskes returnert kan ikke være eldre enn tre måneder fra utleveringsdato om kreditt skal innvilges.

 

Ved retur av defekte enheter må skjemaet RMA - For retur og reparasjon alltid fylles ut og sendes med, samt en kopi av den følgeseddelen du fikk sammen med erstatningsenheten du bestilte. Beskriv årsaken til feilen for å lette serviceverkstedets arbeid.